Splošni pogoji
Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine adrenalinbike.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina adrenalinbike.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Kupec se lahko registrira v spletno trgovino ali opravi nakup kot gost brez uporabniškega računa.
Adrenalinbike.si in uporabnik s predmetnimi splošnimi pogoji urejata medsebojne obveznosti pri nakupih preko Spletne trgovine. Vsak uporabnik storitve Spletne trgovine ima uporabniško ime in geslo, razen če nakup opravi kot gost. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslo dostopal do Spletne trgovine samo on oziroma oseba, ki je pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem
Osebna izkaznica ponudnika
Naziv: UNIVERZUM trgovsko podjetje d.o.o.
Skrajšan naziv: UNIVERZUM d.o.o.
Sedež: Pernovo 21
Naslov: Pernovo 21,3310 Žalec
E-pošta: Univerzum@siol.net
Telefon: 031604700
Identifikacijska št. za DDV: SI 14885794
Matična številka: 5323045000
Davčna številka: SI 14885794
Banke in poslovni račun: OTP banka d.d. IBAN SI56 0400 0027 8292 941
Dostopnost informacij
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu kadarkoli zagotovil naslednje informacije:
-
identiteta podjetja,
-
bistvene značilnosti blaga,
-
kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo komunikacijo s ponudnikom,
-
dostopnost izdelkov,
-
pogoji, stroški in možni načini dostave blaga,
-
cene, ki so jasno in nedvoumno določene,
-
način plačila in dostave,
-
časovna veljavnost ponudbe ter pogoji in roki za odstop od pogodbe,
-
postopek pritožbe
Načini plačila
V spletni trgovini adrenalinbike.si omogočamo naslednje načine plačila:
-
plačilo s kartico Eurocard, Mastercard, Visa in Maestro.
-
z gotovino ob prevzemu blaga (plačilo po povzetju).
V poslovalnici je pa možno plačilo tudi preko predračuna in preko Leanpay obročne platforme ter s kartico Diners.
V primeru plačila po povzetju se naročeno blago plača dostavljavcu blaga ob prevzemu (Pošta Slovenije).
Veljavnost ponudbe in cene
Vse cene izdelkov so navedene v EUR (evrih) in vključujejo DDV. Cene veljajo v trenutku potrditve naročila preko interneta. Cene veljajo samo za nakup preko spletne trgovine adrenalinbike.si. V primeru, da se cena artikla v času obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa ali ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelka ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti.
Garancija najnižje cene
Če pri kateremkoli slovenskemu trgovcu zasledite enak izdelek po nižji ceni kot v spletni trgovini adrenalinbike.si inje ta tudi na zalogi, vam zagotovimo enako ceno v naši spletni trgovini. Garancija velja za vse artikle, ki jih imajo slovenski trgovci v redni ponudbi in so dobavljivi takoj.
Garancija ne velja za artikle, ki niso v redni ponudbi, so predmet razprodaje , niso na zalogi, so predmet razprodaje zaradi zaprtja trgovine ali opustitve prodajnega programa.
Kupec nižjo ceno pri drugem ponudniku dokaže z veljavno ponudbo ali predračunom, ki ga pošlje na elektronski naslov univerzum@siol.net
Možnost in pogoji poprodajnih storitev
V Trgovinah Adrenalin bike in Uniplus Žalec nudimo za kolesa iz lastne ponudbe tudi servis.
Postopek nakupa
S klikom na gumb (dodaj v košarico) artikle naberete v košarico. Tu lahko vidite izbrane izdelke in preračunate stroške poštnine. Ko ste z nabiranjem artiklov končali, v košarici kliknete na gumb »Blagajna«. Tu nato vnesete osebne podatke, izberete način pošiljanja oz. osebni prevzem ter način plačila, tu so tudi znani končni stroški dostave. Prosimo, bodite natančni pri vpisovanju podatkov. Še enkrat preverite pravilnost oddanih podatkov, artiklov, ki jih boste naročili ter zaključite nakup s klikom na naroči. Na vaš mail boste prejeli obvestilo o vašem nakupu, ki je obenem tudi potrdilo, da smo vaše naročilo prejeli. Ko bo vaše naročilo izvedeno in odposlano vas bomo po e-pošti obvestili. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in prodajalcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e- naslov univerzum@siol.net ali s pisnim obvestilom preko navadne pošte.
Potrošnik mora blago vrniti ponudniku najkasneje v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni, v originalni embalaži in nepoškodovani. Priložena mora biti tudi kopija računa in izpolnjen obrazec za vračilo izdelka. Dokument najdete tukaj.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Ponudnik vrne kupnino vrnjenega blaga najkasneje v 14 dneh po pisnem odstopu potrošnika od pogodbe oz. po prejemu vrnjenega blaga. Potrošnik krije stroške vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe (po 43b. členu ZVPot).
IZGUBA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE
Potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe v primeru, da gre za blago oz. artikle:
-
Ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
-
Ali ko gre za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe oz. za artikle ali storitve po določilih 43. člena ZVPot.
Vračilo poškodovanih pošiljk
Če je paket poškodovan ali v njem manjka vsebina ter kaže znake odprtja, mora potrošnik sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu (Pošta Slovenija). Prizadevali si bomo, da bo garancija rešena v najkrajšem možnem času.
Garancija
Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo oz. pogoji proizvajalca.
Proizvajalec kupcu zagotavlja predpisane garancije za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali pri prodajalcu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. 30 dnevni rok iz prejšnjega stavka se lahko podaljša za najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni.
Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu.
Stvarne napake
Stvarne napake so v praksi redke. Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet oz. kažejo lastnosti, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov in nas o tem pravilno ter najpozneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:
-
brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku,
-
vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako,
-
izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
-
vrnemo celotni plačan znesek.
Izdelek nam dostavite v pregled. Izdelku priložite obrazec z opisom stvarne napake, tako da bo postopek hitreje stekel. Ko pošiljate izdelek na naš naslov , upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo. Če prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka pisno obvestimo, da je napaka sporna.
Pozor! Če je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. Če boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali na pooblaščenem servisu. Spori se rešujejo na pristojnem organu glede na sedež potrošnika.
Dobavni roki
Rok dobave je izražen v številu delovnih dni in sicer za vse artikle na zalogi v roku 2-5 delovnih dni od naročila izvedenega v skladu s temi pogoji. Do izjeme lahko pride le v primerih več hkratnih naročil zadnjih kosov. V tem primeru ima prednost prvo oddano naročilo.
Dostava
Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času .Dostavo opravlja Pošta Slovenije .Možen pa je tudi osebni prevzem v trgovinah.
Dostava je za vsa naročila nad 100 evrov brezplačna. Stroški dostave za naročila nižja od 100 evrov znašajo 5,00 eur in so enotni za celo Slovenijo.
Če kupec izbere plačilo po povzetju mu pošta Slovenije po povzetju obračuna provizijo za plačilo obrazca UPN. Ponudnik na ta strošek nima vpliva in ga ne vračunava v kupnino. Uporabnik po povzetju plača vrednost paketa, strošek pošiljanja in provizijo za vplačilo obrazca UPN po ceniku pošte Slovenije. Cenik je objavljen na spletni strani pošte Slovenije.
Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani adrenalinbike.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.
Pritožbe in spori
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Univerzum d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje morebitnih sporov s potrošniki. V primeru spora med strankami se uporabi pristojno sodišče.
Univerzum d.o.o. v skladu s 4. odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošnikih sporov objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.selfTest